Translate

2016. április 17., vasárnap

A nagy kibékülés,és a váratlan fordulat... 1. évad 12. rész

Annyira örülök hogy nem Marimpia ment el...
Julia-val és Marimpia-val elénekeltük Diego kérésére a Soy című dalunkat.
Tetszett neki... :)
Aztán Luna és Georgina jöttek búcsúzkodni.
Annyira megörült Luna hogy bocsánatot kért mindenért,nagyon aranyos volt túl durva voltam vele...
Elénekeltük a Cómo Quieres című számot.
Hugo és Diego (mert ő is szerepel a sorozatban csak ő a rendező is,és olyankor Adrián kameráz.)
Elénekelték a Pioneer című számot.
De jött egy új szereplő.Egy kicsit lúzernek tűnt.
Nekem jött,a kezemben a forgatási lapok voltak.
Legalább felvennéd a cuccaim,ha már miattad leesett te lúzer?
-Ja,bocs mondta mogorván.
Hazamentem de most anyáékhoz.Hugo a forgatás miatt elutazott Argentínába 1 hónapra.
Anyáékhoz átvittem egy bőröndnyi ruhát,a kutyámat és még sok mást is.
Felmentem a szobámba,de ott megláttam azt a nyomit.
Mint kiderült Sergió a neve.
Elkezdtem kiabálni,anya feljött.
Ez mit keres itt?
-Mercedes ő a kolléganőm fia,tudod Erica-é.
Ja,jó és hol fog aludni.
-Arra gondoltam hogy ti ketten menjetek el hozzátok aludni meg stb...
Jó.Pakolj lúzer!
-Van  nevem is.
Ja bocs,de az nem érdekel.
-Mercedes ne beszélj így vele!Ordibált rám anya!
Hazamentünk.
Megmutattam Sergiónak a szobáját.Én pedig felmentem az enyémbe.
Segió kutyája és az enyém a nappaliban aludt. (Neki Pitbullja van.)
Nagyon féltem így hát áthívtam.
A szobájába bezártuk a kutyákat.
Nagyon helyes amúgy.De m1.
-Mi az?
Félek,nagyon.
-Nincs semmi baj.
-Nyugi.
-Akkor hol aludjak? rámutattam a kanapéra.
Segió,én félek.Gyere ide mellém.
Engedelmeskedett,átkarolt és megpuszilt.
Levette a pólóját.
Én megcsókoltam csak úgy ösztönből.
*reggel*
-Jó reggelt szépség.
Jó reggelt. mosolyogtam.
Mit mondok majd Hugonak,Sergió amúgy tud mindenről.
Ekkor kaptam 2 levelet.
Megnéztem.Egyik a válási papír aláírva,másik pedig Hugo levele.
-Bocs,beleszerettem más nőbe barátok lehetünk,remélem lesz új pasid és majd kiköltözök,a nevedre van iratva a ház. xx:Hugo
Erre választ is adtam: Már találtam is,persze barátok lehetünk,jó majd várlak. xx:Mercedes
Aláírtam én is a válási papírt mert Hugo már aláírta.
És felküldtem a levelet Hugonak Argentínába,a válási papírt meg ahova kell.
Elmondtam mindent a csajoknak.Meglepődtek.
Mától Luna és Georgina is a legjobb barátnőim.A távolból üzentünk egymásnak facebookon.
Mercedes Espinosa:Szakítottunk Hugoval.De találtam mást. :D




4 megjegyzés: