Translate

2016. június 28., kedd

Ennek vége... 2. évad 5. rész

Hali,ez egy szomorú rész lesz...A Clarity hatása xD Jocka
Am majd én is rakok ki bemutatkozót :D <3

Nagyon jó volt a Madridi turné,és a gyerekeket is jó volt látni.
Most indulunk Argentínába,már várom.
Már ott voltunk a koncert helyszínén,sminkben,ruhában,megcsinált frizurában...
Amikor kapott Adrián egy hívást:
-Jónapot,maga Adrián?
-Igen én vagyok az,miért?
-Mert...
-Kérem siessen mert a koncerthez készülődünk...
-A sorozat operatőre: Michael meghalt,viszlát.
Adrián majdnem összeesett...
Adrián mi a baj?
-Michael...
Mi történt Michaellel?
-Michael...
Úgy nézett rá mindenki mint ha már tudnánk mit mondott...de nem tudtuk...a sírás határán voltam hogy ilyen pacban látom Adriánt.
-Michael meghalt...mondta sírással küszködve.
Ne az nem lehet... mondtam sírva...
Az egész stáb,minden szereplő...darabokra hullott...
Olyan volt Michael nekem mint a 2. apukám,vele mindent megtudtam beszélni.
Aztán idejött a koncert szervezője hogy készüljünk...
-Nem lehet,le kell fújnunk a turnét és vissza kell mennünk Madridba.Mondta Adrián.
-Mégis miért?Hitetlenkedett a koncert szervezője...Valami Samuel...
-Michael meghalt.
Samuel majdnem összeesett...-Ne...az nem lehet...
-LEFÚJJUK A TURNÉT.Mondd meg Nina a rajongóknak hogy a pénztárnál mindenki visszakapja a pénzét,és azt is jelentsd be hogy tragédia történt,azt ne mondd hogy mi.
-Rendben,uram.
*1 hónappal később*
Épp most forgattuk le a sorozat legújabb klipjét a Clarity-t.
Adrián már összeszedte magát és átvette Michael munkáját.
Hugo,szerelmem.Jól énekeltem?
-Tökéletes volt. :)
Annyira szeretlek.
-Én mégjobban.

Mercedes Espinosa: Már régen posztoltam,rengeteg minden történt...Jó és rossz egyaránt. :( :)

Selfieee... :D
Florenzia <3 :) LB-m lett ő is.

Tegnap... :)

Még Madridban,a turnén... :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése