Translate

2016. június 4., szombat

Ez vagyok én... 2. évad. 3. rész

Bocsi hogy nem írtam,de semmi ihletem sem volt,a mai rész tartalmas lesz.
Az ihlet Tóth Gabinak és az Ez vagyok én című dalának köszönhető,
Merci dala is tőle van :D 
Amúgy meg NYÁR VAAN!Mindjárt vége a sulinak,és többet tudok majd írni. :) Jocka

A mai állomásunk Barcelona volt,holnap megyünk Madridba (a szülőhazámba).
Vannak a stábban spanyolok,argentinok,lengyelek,olaszok,portugálok,franciák,mexikóiak és ukránok.
Épp buszon ültünk,én Hugo mellett.
Luna Leilával,Georgina Sergióval,Marimpia Juliaval,Diego Florenziával,a többit meg nem írom le,mert annyian vagyunk mint az oroszok. xD
-Figyelem leszállás.Mondta Adrián.
-Emellett Mercinek meg kell írnia a sorozat 2. évadának a főcímdalát.
Elkezdtem gondolkozni a feladatomon.
De közben megfogtam Hugo kezét,és elindultunk a próbára.
Miután megvolt az 1 óra tánc és az 1 óra énekpróba,akiknek hangszeren kellett játszaniuk azoknak bent kellett maradniuk még 1 órát.(Leila,Sergió,Hugo,Diego,Georgina)
Mi a csajokkal elmentünk a plázába.
Aztán visszamentünk a hotelbe,aztán a koncert helyszínére,megcsinálták a sminkünket és a hajunkat,felvettük az 1. ruhát és felmentünk a színpadra.
A koncertet másfél óra alatt lazán lement,csináltunk a rajongókkal fotót,és mindenki kapott (aki kért) autogramot.
A gyerekek anyánál és apánál vannak.Míg mi itt koncertezgetünk.Ilyen bébiételt esznek Adan kedvence a Banán-Répa,Angeles kedvence a Banán-Joghurt-Sütőtök.
Na de ez most mindegy,megfogtam a naplómat és leírtam hogy Hugoval vagyok,azt hogy turnézgatunk,Barcelonában és holnap GO MADRID <3 :)
Amúgy Hugo olasz.
Gyorsan lefürödtünk és Hugo segített dalt írni.
Ő elkezdett gitározni egy dallamot,1 óra múlva kész is lett...Én erre írtam egy szöveget.
Egyszerűen imádom,meg is mutatom egy kis részletét. :)

Ez vagyok én

Lehetek elszánt,lehetek gyáva.
Lehetek így egyben,vagy szétdobálva.
Lehetek akinek szeme se rebben az újtól,
Vagy aki sohasem tér le az útról...

De sohasem lennék más,
Csak hogy te valahogyan másnak láss.
Miért szégyellném?
Ez vagyok én...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése