Translate

2016. október 15., szombat

Mindennek vége... 2. évad 7. rész

Sziasztok,nagyon régen írtam de itt az új rész. :) Bye:Jocka
Csak rengeteget kell tanulni...meg ilyesmi...(francia,zongora,angol stb... :D )
Nahh akkor ha valaki sürgősen el akar érni:
Facebook: Jocó Szűcs
Twitter: Jocó Szűcs
Snapchat: jocka59
E-mail cím: jozsefszucs05@gmail.com
VK: Jocó Szűcs
Instagram @jockaszucs
Telefonszám: Na jó...ha valaki akar valami...pont nem telefonohn fog keresni xD :D
Akkor kezdjük a sztorit.
A 2 sort én írtam.

Reggel amikor felkeltem,nem volt hangom.
Nagyjából megértettem Hugóval a sztorit ezért elmentem az orvoshoz.
Hívtam magammal Marimpiát és Juliát is.
Egyedül mentem be a dokihoz,megkérdezett ezt-azt,úgy ahogy válaszoltam,megnézte a torkomat és azt mondta hogy a fáradságtól ment el a hangom.Mert túl sokat énekeltem...hát igen...turnék,koncertek,az album,próbák...ilyen a sztárélet.
Szinte könnyes szemmel mentem ki a kórház ajtaján...Elmondtam a csajoknak elég rekedt,recsegős hangon...amit Dr. Pasquarelli mondott...hogy ha pihentetem visszajön a hangom,de nem biztos hogy tudok ezzel valaha még énekelni is.Mindenesetre jövőhét kedden vissza kell mennem.ű

Marimpia ma péntek van igaz?
Igen azt hiszem.
Hazamentem...felhívtam anyuékat elmondtam nekik a hírt.Nagyon megijedtek.
Hugó és a többiek azt mondták mindenben támogatnak.

Bementem a stúdióba.Forgatni kellett,az én hangomat ideiglenesen helyettesítették de a jelenetet nekem kellett játszanom,ráadásul tátogva.
Igaz...csak 6 óráig kellett kibírnom a próbát.Utána hazamehettem mert felesleges lett volna most énekelnem.De a tánc próbára 16:30-tól be kell majd mennem

Vége lett a táncpróbának.Mondtam Hugónak hogy hozzuk el a gyerekeket a moziba.
Így történt hogy 1 tál kínai leves,2 csecsemő,egy nő és egy férfi moziba ment.

A leves ellepte a telefonunkat,a pénztárcánkat,az okirat tartónkat,a passtartónkat...mindent.
Kiborult kicsit.
A film egy átlagos lányról szólt...aki szerelmes lett a suli legmenőbb srácába.

Amikor hazaértünk,megetettem a kicsiket,lefürödtem és váltottam egy csókot Hugóval,azután elkezdtem olvasni Leiner Laura-Valahol című könyvét.

Aztán amikor már azt is kiolvastam,elkezdtem írni egy dalt...még csak 2 sor van,de pontosan leírja azt amit most jelenleg érzek...ha nem énekelhetek...akkor egy senki vagyok...

"Olyan mint ha megfosztanál az álmaimtól,
kifacsarnál a vágyaimból..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése