Translate

2016. április 2., szombat

A kezdet avagy a szerelem rám talál 1. évad 1. rész

Sziasztok én egy 18 éves lány vagyok Madridban lakom és minden álmom az hogy színésznő legyek.
A nevem Mercedes de mindenki csak Merci-nek hív.
Bemutatnám a családom:
Anyukám: Valeria Baroni Apukám: Ivan Espinosa.
Anya 7  hónapos terhes... a gyermeke fiú lesz és Federico-nak akarja elnevezni,viszont apa meg Hugo-nak.
-Kicsim (szólt anya),ma lesz a forgatás az Az álmom című sorozatra szerintem jelentkezz.
Hát nem is tudom... annyiszor visszautasítottak már,mert túl fiatal vagyok.
-Tégy belátásod szerint,de szerintem jelentkezz.
Hallgattam anyára,és jelentkeztem,a meghallgatás nagyon jó volt,remélem sikerül,teltek múltak a hónapok épp zongora órán voltam és bejött apa közölni hogy van 2 jó híre.
Az egyik hogy Federico  Espinosa megszületett a másik meg hogy felvettek Az álmom című sorozatba.Mostmár mondhatom hogy teljesült az álmom.Örömömben elénekeltem Lucia Gil-től a Rota című számát,az a kedvencem.Minden álmom hogy találkozzak vele.
*1 hét múlva*
Most volt a portfólió fotózás holnap kezdjük a forgatást.
Feltöltöttem a 2 kedvencemet Facebook-ra

Mercedes Espinosa: Portfólió fotózás :P :D


Alejandro Pasquarelli: A sorozatunk főszereplője GYÖNYÖRŰ <3 :)
Ma van a forgatás mindenkinek el kell énekelnie egy dalt én Barei-től a Say Yay!-t adtam elő
tetszett a többieknek.De volt ott valaki úgy tudom a neve Hugo Vargas nagyon helyes.
De úgy sem lehet köztünk semmi.
-Szia. Köszönt Hugo
Szia.
-Szép vagy.
Köszönöm.
És akkor olyan történt amire nem számítottam....

2 megjegyzés: