Translate

2016. április 2., szombat

Rám talált a szerelem vagy mégsem? A választ lent olvashatjátok.. 1. évad 2. rész

Megcsókolt... csodálatos érzés volt.
-Na milyen volt? Kérdezte.
Csodás (öm... basszus leblokkoltam) azaz elment.
-Elmegyünk moziba Rykkivel,Carollal és Alejandroval tudod a rendezővel,van egy olyan érzésem hogy tetszel neki... láttad mit posztolt?
-Igen,sajnos,nekem ő nem jön be...Nekem más tetszik..
Hugo egy pillanatra ideges lett..
-És ki?
Azt majd megtudod...
Csinálunk egy fotót?
-Persze.
Amúgy mi is a sorozatbeli neved?Az enyém Lucía..
-Jack,jössz biciklizni?
Persze,de csak veled. :D
-Oh,baby :D
Felrakom a selfiet Facebook-ra.

Mercedes Espinosa: Lucia és Jack xD :D A képen: Mercedes Espinosa és Hugo Papparazzo.


Pihenjünk,mondtam mire Hugo megállt.
-Oké,nézd ott egy pad.
Az az igazság hogy érzek irántad valamit és..
Ekkor újra megcsókolt,letérdelt elém és megkérdezte:
-Lennél a barátnőm?
IGEN! mondtam.Megfogtuk és visszaindultunk a próbaterembe.
Találkoztam Marimpia-és Julia-val 
Sziasztok (ők a legjobb barátnőim).
-Szia köszöntek.
Képzeljétek járok Hugo-val.
-Csoportos ölelés,és SELFIE! :D
Marimpia Lambre: Csajokkal :D A képen: Mercedes Espinosa,Marimpia Lambre és Julia Caster. 
Menjünk el fagyizni.
-Okés mondták.
Szerelmem jössz velünk?
-Bocsi most nem Alejandro-nak kell segítenem. Szia
Szia :)
Én Tiramisu-sat,Marimpia meggyes-et,Julia pedig Vaníliásat kért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése