Translate

2016. április 9., szombat

A születésnapom,az esküvőm és egyéb meglepetések... 1. évad 9. rész

Ma van a szülinapom.Apa egy csokor virággal keltett,anya pedig vett nekem egy bonbont és egy piros körömlakkot.
Federico is olyan aranyosan mosolygott szegénykém még csak pár hónapos.Diego ma szabadnapot adott az egész stábnak a szülinapom miatt úgy véltem lazítok egy kicsit,bekapcsoltam a gépem és elindítottam a Rota című számot.Lefeküdtem az ágyamra és olvasni kezdtem egy könyvet.
Már a 128. oldalánál tartottam amikor belépett az ajtón Marimpia és Julia felköszöntöttek,Marimpia egy új naplót Julia pedig egy mikrofont vett nekem.Azt mondták be kell menni a stúdióba mert egy részt mégis le kéne forgatni,bementem velük,Marimpia vezetett.Amikor odaértem senki sem volt ott csak mi 3-an.Ekkor a többiek előjöttek és felköszöntöttek.Mondtam hogy köszönöm.Hugo egy rózsát vett nekem és azt mondta hogy van egy közös meglepetésük.
Mi a meglepetés? kérdeztem röhögve
-Azért meglepetés mert nem mondom el. :D
Okés :D
Bekötötték a szemem és bevezettek.
Most már levehetem?
-Nyugi röhögött Julia...
Ez nem vicces,el fogok esni. Röhögtem.
-Nem fogsz,remélem aztán elkezdett futni velem. :D
Héééé...ÁÁÁÁ....Ne....Ez gyooors... :D
-Tudom :D
ÁÁÁÁÁÁ... amúgy holnap lesz az esküvőm...
Egy színpadra vittek ott levehettem a kendőt.
Hugo állt szembe velem.És elkezdett beszélni.
-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT szerelmem!Tudod itt mindenki számára nagy öröm hogy beléptél az életünkbe.Nagyon szeretünk és te vagy az életem értelme.SZERETLEK! :) <3
Jaj,köszönöm én is szeretlek és megcsókoltam. :) <3
A buli folytatódott,aztán hazamentünk Hugo-val mert ugye nála lakom csak megkérte ma anyáékat hogy jöjjenek át.Mert ő nem lesz otthon.
*Reggel*
Elmentem fodrászhoz,manikűröshöz és kozmetikushoz,a ruha is megvan,a virág és a gyűrű is.Mi kell még?
-Semmi szerelmem,nyugodj meg.
Rendben,de 17:00-kor esküvő.
-Nem lesz semmi baj.
Tuti?
-Igen.
Köszönöm.
-Mégis mit?
Hogy itt vagy nekem és mindig számíthatok rád.
-Ez természetes,szeretlek.
Én is, :)
*Az esküvőn*
A pap elkezdte a ceremóniát.
-Mercedes Espinosa elfogadod Hugo Vargast férjedül?
Igen mondtam.
-Hugo Vargas elfogadod Mercedes Espinosat feleségedül?
-Igen mondta.
-Ha valakinek bármi kifogása van az esküvő ellen,most jelezze vagy hallgasson örökre.
Senki nem szólalt meg.
-A mai naptól házastársaknak nyilvánítalak titeket.
-Megcsókolhatod a menyasszonyt mondta a pap Hugo-nak.
Egy lágy csókot kaptam tőle,aztán kezdődött a buli.
Természetesen a fiúk berúgtak,mi meg a csajokkal ittunk a csokiszökőkútból.
A nászutunk Olaszország Rómájában lesz.
*A nászút után*
Ez csodás volt,nem szerelmem?
-De,kicsim.
Mercedes Espinosa:Rómában.:) Szeretlek kicsim <3





2 megjegyzés: