Translate

2016. április 9., szombat

Azt hittem barátok vagyunk... 1. évad 10. rész

Ma reggel bementem a forgatásra.Minden jó volt de... megláttam Marimpi-át és Diego-t csókolózni.
Tudni kell hogy Diego az ex barátom de ez most nem fontos.
Ez mégis mi?
-Merci,el akartuk mondani neked,de...
De mi?
-Nem akartalak megbántani,nem akartam hogy fájjon neked...
Te azt hiszed hogy nem örültem volna nektek,tényleg ilyen önzőnek tartasz?
-Nem,de tényleg nagyon sajnálom.
Nem bocsájtom meg... és tudod mi ebbe a legrosszabb?Az hogy becsapva és ostobának érzem magam.
Találkoztam Juliaval elmeséltem neki a sztorit,kicsit sem volt meglepve.
Hát te is tudtad?
-Igen de Marimpia is a barátom,akárcsak te nem mondhattam el...Te mit tettél volnaa helyemben?
Nem hazudtam volna...
Elmeséltem Hugo-nak a sztorit,nagyon meg volt lepődve.
-Nyugodj meg,szeretlek.
Én is...
-Ma van a reality döntője a 4-ből 2-lesz.
Uh,akkor kéz és láb törést.
-Köszi,neked is. <3 megcsókolt aztán indultam készülni.
-Akkor az első fellépőnk az nem más mint Julia.-Mondta Adrián.
Ő a Sound Of Silence-t énekelte,nagyon jó volt.
-A második fellépőnk Hugo.
Ő a Sugar című számot énekelte,tökéletes volt.
-A harmadik fellépő Marimpia.
Ő a Say Yay! című számot énekelte,valljuk be nagyon jó volt.
-A negyedik fellépő pedig Mercedes.
Én a Rota-t énekeltem,mindenkinek tetszett.
Most a top 8 fog szavazni.
Összeszedték a szavazatokat,én Hugo-ra szavaztam.
EREDMÉNY HIRDETÉS:
-Az első továbbjutó az nem más mint Marimpia 2 szavazattal.
-Sajnáljuk Hugo de itt véget ért számodra a verseny,1 szavazatod lett.
-Sajnáljuk Julia de neked is véget ér itt a verseny,1 szavazatod lett.
-Mercedes gratulálunk te kaptad a legtöbb szavazatot azaz 4-et.
Szóval a finálé a következő lesz:
Mercedes és Marimpia elénekelnek egy dalt és a nézők fogják megszavazni a hivatalos oldalon a nyertest.
Marimpia,bocsáss meg amiért ilyen durva voltam veled.
-Semmi baj,örökre barátnők?
Igen.:)
Mercedes Espinosa: Egy hosszú nap után,legjobb barátnők. <3 Azok a fejek. :D


2 megjegyzés: