Translate

2016. április 4., hétfő

Alejandro halála avagy egy új lehetőség... 1.évad 6.rész

Sziasztok tudom hogy megígértem hogy szerdán lesz rész de nem tudtam tartani magam.A következő rész szerdán lesz.Ezen a szerdán :D Ez nem lesz egy vidám rész,kezdjünk is bele.....


Ma reggel derűsen ébredtem,éreztem hogy ez nem a legjobb napjaim közé fog tartozni...
Amint beértem a próbahelyünkre az úgynevezett stúdióba Diego Alejandro helyettese kisírt szemekkel,prüszkölve,bánatosan motyogott valamit.Mi ott kérdeztük hogy jól van e de csak ennyit válaszolt...
-Alejandro meghalt....
Mi?? kérdezte szinte az egész stáb egyszerre.... görcsbe rándult a gyomrom és kitört belőlem a zokogás.
Hugo megölelt tudja hogy Alejandro volt az egyik legjobb barátom Julián és Marimpián kívűl.
Azt ne is kérdezzétek Julia hogy van... nagyon rosszul,szóhoz sem jut és sír mint az állat.
-Meghalt... mondja Julia
Igen,de nyugodj meg...
-Nem tudok...
Hamarosan megtudtuk hogy Alejandro repülőn utazott Olaszországba,de a repülő menet közben lezuhant.Jött a stúdióba egy új ember aki segíteni fog a karrierünk javításában.
Mondta hogy 3-assával kell énekelnünk el egy dalt.Én Marimpiával és Juliával voltam együtt.
Elénekeltük a Código Amistad című számot majd hazamehettünk.

Mercedes Espinosa: A csajokkal 3-an. Julia,Marimpia és én.Fájt ami ma történt. :(

Másnap Hugo keltett hogy menjek be a stúdióba.Bementem Brendától az új tagtól kaptunk egy ajánlatot egy reality show-ra.Mindenki jelentkezhet ki választanak abból 8-at,abból 4-et,abból 2-őt abból pedig kiderül a nyertes.Habozás nélkül jelentkeztünk a lányokkal és Hugoval.Diego átvette Alejandro helyét,hiányzik nagyon,holnap lesz a realytire a jelentkezési vizsga.
*A vizsgán*
Énekelni kellett meg volt szabva hogy a Siempre Brillarás-t kell énekelni imádom azt a számot és az előadóját is Tini-t. Holnap lesz az eredményhirdetés a 8 továbbjutóval.
Hazaindultam de út közbe megragadott egy idegen kéz,és befogta a szememet,és a számat.Az utcán nem volt senki....

FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése