Translate

2016. április 4., hétfő

A meglepetésem... 1.évad 5. rész

Azt beszéltük meg hogy a parkban találkozunk 14:50-kor basszus el fogok késni hiszen 30 van.
Gyorsan összecsaptam a sminkem,felvettem a "randi" ruhám és kimentem a parkba.
Hugo a motorja tetején ült bőrdzsekiben és amint meglátott így szólt.
-Csak nem megérkezett a világegyetem legszebb lánya?
Hol látod te őt?
-Itt van előttem.. nevetett
Én nem látom... nevettem
Ekkor megérkezett Marimpia,Julia,Alejandro,Matíás és Diego is.(Őket nagyon szeretem)
Ekkor letérdelt elém és megkérdezte:
-Mercedes Espinosa lennél a feleségem?
IGEN!!!! vágtam rá rögtön.
Megcsókolt és még bejelentett valamit.
-Azért ide hoztalak,mert itt csattant el az első csókunk,vettem egy házat és egy Labradort.
-Tudtam hogy mindig erre vágytál.A szüleid már elvitték a cuccaid a házunkba.
Köszönöm.
-Mégis mit?
Téged.
Fotó?
-Naná! :D
Mercedes Espinosa: Menyasszony lettem,várom az esküvőt... Szeretlek szerelmem <3 :)
Amikor megláttam a kutyámat majdnem elolvadtam nagyon aranyos,ki is posztoltam...
Mercedes Espinosa: Életem <3 :D



Na hali remélem tetszett ez a rész,egy kicsit talán összecsapott lett szerdán hozom a következőt annyit mondok hogy az egy szomorú rész lesz.Sziasztok :) üdv.: Jocka

1 megjegyzés: