Translate

2016. április 19., kedd

Az új csaj... 1. évad 13. rész

Ma bementem a stúdióba,Sergió ott lakik a házamba de csak barát,már annyira nem utálom csak 1 kicsit.Diego bemutatott egy szimpatikus lányt a neve Leila volt.Ő lesz a sorozatban az ellenségem,remélem jól kijövünk majd.
Jött a bemutatkozás:
Szia Merci vagyok,a főszereplő azaz Lucia.
-Csá,hogy lehetsz te a főszereplő nagyon csúnya vagy...
Ha még egyszer kimondod ezt...
-Akkor mi lesz?Haj de félek...
De Diego mondott egy másik jó hírt is.
Képzeljétek el Hugo visszatért,hamarabb hazajött...
-Sziasztok.
Én nem köszöntem,nem tudok rá barátként tekinteni..
-Szia szerelmem.
Hogy micsodád?
-Tudod,te vagy a feleségem nevetett.
Az ex feleséged.
-Hogy mi?
Pont volt nálam a válási papírból egy másolat,meg az üzenetéből is.
-Ezt nem én írtam.
Akkor ki a nagyanyád?
-Nem,de ezt nem én írtam,én szeretlek téged.
Én is téged.
*1 héttel később*
A válást felbontattuk,boldogan élünk 3-an ugyanis Hugo legjobb barátja lett Sergiónak,már én is jól kijövök vele.Tud a csókról is.
Leilával nagyon romlott a viszonyunk... tetszik neki Hugo.
-Tudod Mercedes,nem is tudom hogy egy ilyen tehetséges és okos pasi hogy lehet a tiéd,te csak egy buta liba vagy...
Már nem bírtam tovább és felpofoztam...
Aztán kirohantam sírva.
Amikor kezdődött a tánc próba,akkor visszamentem kisírt,vörös szemekkel.
Mindenkinek elmeséltem a teljes sztorit.
-A sorozathoz a következő feladatban párokban fogtok dolgozni,mondta Diego.
-A párok:
-Hugo és Sergió
-Marimpia és Julia
-Matteo és én
-És... Merci és Leila
 egyenlőre ennyi pár elég...

A feladat hogy írni kell egy szerelmes dalt,a szerelmeteknek,
a társatokkal és azt elő kell majd adni.

Leila?
-Igen?
Ássuk félre a csatabárdot,a feladat végéig,jó?
-Arról ne is álmodj,kicsinállak te kis...
Kuss...
Már ma elkezdtünk dolgozni a feladaton az a terv hogy Leila becsukja a szekrényét és elkezd gondolkozni a színpadon elénekel 2 sort,aztán én berontok énekelgetek én is aztán vigyorogva követem ő közbe pedig szenved mert ez a legnagyobb félelme és mindenki az én pártomat fogja és úgy fejeződik be a "klipp" hogy Leila a lakatot is ráteszi a szekrényére és sóhajt egyet.

És kész lett a dal is:

Ha ez a szerelem

Ha ez szerelem,
mindent beleadok -Leila
Ha ez a szerelem,
minden igazzá válik. -Merci
Ez az életem és nem akarok semmit se változtatni rajta
Végre megtaláltam a helyem. -Leila
De álmodom az őszinte szeretetről,
valakiről aki őszintén tud szeretni. -Merci
Ismerem magam és mindig megtalálom a módját
nem számít hogyan és hol. -Leila
A játékomban világosak a szabályok.
Annyira sajnálom. -Merci
Mindig van egy tervem,
ami édesen körülvesz téged. -Közösen
A szerelem az egyetlen dolog amit adni tudok.
De ha ez szerelem minden igazzá válik
Ha ez szerelem, mindent beleadok.  -Leila
A szívem minden amim van,
nyertem és vesztettem, de soha nem adtam fel, mert ez vagyok én.
Ha szerelembe esek, te mindig az utamban leszel -Merci
(Blokkolás a végzetem)
Mi két különböző világból vagyunk(ez túl nyilvánvaló)
Csak boldog akarok lenni azzal aki törődik velem,lehet, hogy ő megvéd engem és nem felejt el.
És talán segít nekem megtalálni amiről álmodtam(a boldogságomat) -Közösen
Mindig van egy tervem,
ami édesen körülvesz téged. -Leila
A szerelem az egyetlen dolog amit adni tudok.
De ha ez szerelem minden igazzá válik.
Ha ez szerelem, mindent beleadok.
A szívem minden amim van,
nyertem és vesztettem, de soha nem adtam fel, mert ez vagyok én. -Merci
Mindig van egy tervem,
ami édesen körülvesz téged.
A szerelem az egyetlen dolog amit adni tudok.
De ha ez szerelem minden igazzá válik. -Leila
Ha ez szerelem, mindent beleadok. -Merci
A szívem minden amim van,
nyertem és vesztettem, de soha nem adtam fel, mert ez vagyok én. -Közösen

*3 nap múlva*

-Látni szeretném a klippeket.Mondta Diego.
Okés,kezdhetjük mi?Kérdezte Leila?
-Persze,mosolygott Diego.
Megmutattuk a klippet.
-Ez nagyon erős szerintem ez tuti bekerül a sorozatba,gratulálok.
A többiek is megmutatták de végül csak 1 került be a sorozatba és az a miénk.
Mindenki gratulált.
Aztán hazamentünk,elhatároztuk Hugo val hogy belekezdünk egy babaprojektbe...

Mercedes Espinosa:Félreértés történt,szeretjük egymást Hugoval és nincs senki más az életemben.Imádom a zenét. <3 :D

FOLYTATJUK!


Hali,remélem tetszett a következő rész csütörtökön lesz.Sziasztok. :) Bye: Jocka


2 megjegyzés: