Translate

2016. április 23., szombat

Remélem eljutok Párizsba. 1. évad 14. rész

Hali,kicsit késtem és ezért bocsi... kövi rész hétfőn! :) Jocka

Belekezdtünk a babaprojektbe.
Megtörtént és elaludtunk.
*1 héttel később*
Kiderült hogy lesz egy gyerekem,már várom.
Amúgy Federico-nak a tesómnak jövő héten lesz a szülinapja.
Nagyon szeretem őt,már nagyjából tud járni is és olyan cuki!
Ma bementem a stúdióba fel kellett vennünk egy részt Leilával.
Aztán egy romantikus jelenetet Hugo-val.
Nagyon jó volt.Aztán kaptunk még egy feladatot:
-A mostani feladatban is párban kell dolgozni,egy táncverseny lesz a 2 nyertes csapat elutazhat Párizsba.Mondta Diego.
-A párok:
-Sergió és Leila.
-Matteo és Marimpia.
-Hugo és Mercedes.
-Julia és én.
-Adrián fogja az eredményeket kihírdetni.
-A nézők szavaznak,a honlapon.
Viszont most menjetek színészet próbára,aztán zongora,gitár és dob próbára.
A próba viszonylag hamar eltelt.
De Leila egy hülye hárpia.
UTÁLOM!
Hazamentem és elkezdtem írni a naplómba:
"Ha azt hittem minden tökéletes tévedtem,Leila nagyon gonosz..."
Elvette a tükrömet és azt a körömlakkot amit anyutól kaptam és földhöz vágta,
én erre felpofoztam,és Diego azt mondta hogy ha még egy ilyen mindkettőnket ki fog rúgni.
-Figyelem!-mondta Diego.
-Holnap kell nyilvánosan táncolni,itt a táncterem menetrendje:
11:00-13:50 Hugo-Mercedes
14:00-16:30 Matteo-Marimpia
16:50-18:30 Sergió-Leila
18:50-20:30 Julia-Diego
Nagyon jó volt a próba,majd meglátják holnap a többiek.Hugo nagyon kedves és nagyon szeretem.
Mercedes Espinosa: Szerelmesen <3 :) :D,Portfólió fotózás a táncverseny miatt Hugo-val.




A többiektől hallottam hogy nekik is jól ment a próba,bár szegény Sergiót kikészítette Leila.
*másnap*
Most kell élőben táncolni.
-Az első pár,az nem más mint Julia és Diego.Mondta Adrián.
-Ez remek volt.
Tényleg nagyon jó volt legalábbis nekem nagyon tetszett. :)
-A második pár Leila és Sergió.
-Ez is fantasztikus volt.
Na hát ez szerintem,csak Sergió részéről volt munka,Leila csak nyávogott közbe.
-A harmadik pár Matteo és Marimpia.
-Ez lenyűgöző volt.
Ez remek volt,nekem nagyon tetszett. :)
-A negyedik pár Hugo és Mercedes.
-Ez káprázatos volt.
-Csajszi,ezt most odaraktad!Mondta Julia.
Köszi,ti is jók voltatok. :)
*eredményhirdetés*
-A 2. helyezet akik tuti tovább jutnak Párizsba az 2 pár lett.Szóval mind 2 pár utazik Párizsba+még az elsők.
Szóval a 2.-ok:
-Julia és Diego.
-és
-Marimpia és Matteo.Mondta Adrián.
-Az első helyezet a legjobbak,ők nem mások mint:
-Mercedes és Hugo. :)
Nagyon boldog lettem,bár szegény Sergió...
Holnap reggel indulunk...
*reggel*
-Sergió indulunk a reptérre...szia.Mondta Hugo.
-Szia. Mondta Sergió.
Aztán kimentünk a reptérre,felszálltunk a gépre.
-Figyelem kedves utasaink,légőrvénybe keveredtünk őrizzék meg a nyugalmukat.Köszönjük.Mondta az egyik pilóta,a hangosbemondón át.

FOLYTATJUK!




5 megjegyzés: