Translate

2016. április 2., szombat

Életem legnagyobb élménye 1. évad 3. rész

Sziasztok most olyan kreativitásom van hogy írok még egyet. :D



Szia Hugo.
-Szia,milyen volt a fagyi? Nevetett.
Jó,de te min röhögsz? Nevettem most már én is
-Alejandro utánozott téged éneklés közbe... és elég vicces volt.
Hát oké :D
Alejandro miért van a kezedben a ruhám és használtad a rúzsom?
-Nem,csak az az igazság hogy szeretlek és megszagoltam a rúzsod és a ruháid.De tudom hogy te nem érzel hasonló képpen és azt is tudom hogy Hugo-val jársz.Remélem barátok lehetünk,bármiben támogatlak. :)
Köszönöm :) Megöleltük egymást és jött egy fotó,de csatlakozott hozzánk Marta is. A kép ment face-ra. :D
  Mercedes Espinosa: Munkamániások... xD :D sorry A képen: Mercedes Espinosa,Alejandro Pasquarelli és Marta Gil

Ezután találkoztam Julia-val.
Kiderült hogy tetszik neki Alejandro,elmondtam mi volt ma és bocsoánatot kértem tudom hogy fáj neki.
Megérkezett Hugo.
Szerelmem képzeld ma Alejandro szerelmet vallot nekem,de visszautasítottam és megbeszéltük hogy barátok leszünk.
-Rendben,éneklünk valamit?
Persze,legyen Freddie-től a Pioneer című dal.
-Ez szép volt lépett be az ajtón anya.
Hát te mit keresel itt?
-Alejandro hívott hogy beszélni akar a szereplők szüleivel,papírokat kell alaírni és kioszaná az első fizetést is de most nekünk adja oda elsőre.
Okés :)
Szeretlek anya.
-Én is drága híres Lucíám. Nevetett.
Oh köszönöm Lucista lettél? Röhögtem
-Mindig is az voltam. :D
-Na de megyek szia kicsim,szia Hugo.
Szia köszöntünk.
*1 hónap múlva*
Megjelent az első albumunk itt egy fotó róla:
HOLNAP LESZ EGY KONCERTÜNK!
De megyek pihenni,mert holnapra frissnek kell lennünk. :)
*reggel*
Szia anya.
-Szia. :)
Indulok,most repülünk Párizsba. :)
-Oké,jó utat. 
Köszi,szia.
A repülőtéren:
-Mindenki itt van?Idegeskedett Alejandro
Igen mondtuk.
-Indulhatunk,felszálltunk a gépre én Hugo mellett ültem és a vállán aludtam el míg ő a tableten nézte a blogját.Aminek a neve az hogy Yo Quisiera.
Odaértünk Párizsba,elfoglaltuk a Wellnes fürdő-ben a helyünket lányok-fiúk külön szobába voltak,sajnálatomra. :(
-Kezdődik a koncert.
Pillanat csak még sminkelek.
-Gyorsan.
Kész.
Elsőnek a Mi calle sin ti című dalomat adtam elő aztán a többiek is jöttek és a végén közösen a Soy című dalt.Annyira megható volt ahogy ott ordibálták hogy Lucia meg a többi szereplő nevét is.
Aztán jött egy sajtó tájékoztató.
-Alejandro és Merci köztetek most mi van?
Rengeteg levegő.Válaszoltam.
Mindenki nevetett.
Ilyen tipusú kérdések voltak... 
Aztán volt egy buli amin Hugo úgy berugott hogy karambolozott kocsival.
Én hoztam ki a rendőröktől,emiatt egy csókkal jutalmazott.
Tegnap nagyon rossz voltál nevettem.
-Miért mit csináltam?

Berugtál és én hoztalak el a rendőröktől.
-Uh az gáz.Bocsi vetette elő a sármos vigyorát és megcsókolt.
Semmi baj nevettem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése