Translate

2016. április 3., vasárnap

Az idő múlik. 1.évad 4. rész

Sziasztok,remélem tetszettek az eddigi részek,bocsi hogy ilyen későn rakom fel. :D



A 2 legjobb barátnőmmel ma elmentem a Plázába.Vettünk vagy 10 táska ruhát,sminket,napszemcsit meg minden ilyet.Aztán Hugo elvitt moziba de mielőtt elkezdődött a film azt mondta hogy menjünk inkább el innen,hazakísér.Megnéztem mit néz annyira és a szeme egy ilyen szőke,kék szemű gyönyörű lányon akadt meg.Kicsim,mit nézed te annyira azt a csajt?
-Csak a volt barátnőm,és....
És?
-Úgy szakítottam vele,hogy rájöttem hogy megcsal az öcsémmel.Persze ezután az öcsémet szétvertem,Carollal pedig szakítottam.De félek hogy velünk is ez lesz és ezért szerintem nem ártana szünetet tartanunk.
Ha neked így jó akkor benne vagyok.Csúsztattam egy halvány mosolyt az arcomra,akármennyire is fáj nem tudok mit tenni.
Na szia.
-Hé a filmet nem nézzük meg?
Bocsi én nem tudok rád barátként tekinteni,szia.És sírva elrohantam,fogtam egy taxit és haza mentem.
-Mi a baj,lányom?Kérdezte apa...
Semmi,csak Hugo..
-Mesélj.
Nem akarok.
-Hát jó,de ha bármire szükséged van csak szólj.
Rendben.
Ekkor csengettek,kinyitottam az ajtót szétsírt,vörös szemekkel.Nagy meglepetésemre Hugo jött be.
-Hé már be sem engedsz?
Mit akarsz?
-Elmondom,de előbb engedj be.
Na jó.
-Bocsánatot szeretnék kérni,tudom hogy te más vagy nem olyan mint ő,te sosem  tennéd ezt velem és én se veled.Seggfej voltam kérlek bocsáss meg.
Nem baj. :) Megöleltem és megkértem hogy aludjon nálunk.
Egy ágyon aludtunk,azért mert nekem francia ágyam van.
Ekkor elkezdett nyúlkálni itt-ott.
Hé,állítottam le nevetve,ha akarod hogy este ne aludjunk hanem inkább mást csináljunk csak szólj.
-Szólok xD :D
Szeretlek.
-Én még jobban.
 SELFIE idő.
-Na jó.
Készíts rólam fotót,várj beállok a szekrénybe,villanyt fel.
-Jó. xD :D

Mercedes Espinosa: Pizsiben,a pasim fotózott xD,SZERETLEK! <3 :) A képen: Mercedes Espinosa
-Na de hol is hagytuk abba?
Nem is tudom,itt?És megcsókoltam.
*3 hónap múlva*
Kiderült hogy terhes lettem Hugotól a keresztanyja Julia a keresztapja majd Alejandro lesz.
Szerencsére összejöttek.
Azt mondta Hugo hogy van egy meglepetése számomra kíváncsi vagyok...
Mercedes Espinosa: Kíváncsi vagyok :D A képen: Mercedes Espinosa



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése