Translate

2016. április 6., szerda

Megmenekültem... 1.évad 7.rész

Sziasztok,mivel megígértem hogy hogy ma hozok új részt ezért beteljesítem az ígéretem a mai egy izgalmas rész lesz,tele szerelemmel,drámával és beteljesületlen álmokkal,vágjunk is bele.

*Befogta a szememet,és befogta a számat* innen folytatjuk...

Beültetett egy kocsiba,de többre nem emlékszem.Annyira emlékszem hogy amikor felkeltem annyit mondott hogy Alejandro egyik legjobb barátja volt,és tudom e hogy szeretett?Mondtam hogy igen és hogy erre mi szükség volt?
-Csupán ennyit akartunk,mehetsz,és ha bárkinek is szólsz róla megjárod.
Rendben,sziasztok.
-Szia.Mondták lenéző hangnemben.
Ezután elrohantam Hugoék kérdezték hogy jól vagyok -e,nem tudtak elérni.
Elmondtam nekik és anyáéknak is.Elmentünk a rendőrségre.
-Kicsim szerintem most pihenj le.Mondta apa.
Oké,megöleltem és felmentem a szobámba.
Másnap értesítettek minket,hogy megvannak az emberek akik úgymond megfenyegettek engem.-Bocsánatot kértek tőlem és azt mondták nekem hogy nem fognak többet rosszul bánni velem ezt akkor mondták amikor hazafelé mentem egyedül.
Csak szabadságvesztést vagy mit kaptak.Fél évig nem dolgozhatnak.Emellett fizetniük is kell valamennyi összeget.
Mondtam hogy nagyon megijedtem és hogy már nem baj.
Sietnem kellett a stúdióba mert most hirdetik ki a reality show eredményét a top 8-at.Ez benne lesz a sorozatban is és majd a nézők szavazhatnak.Felvettem a mini egeres jelmezem :D,Selfie idő!


Mercedes Espinosa:Izgulok... :D
Aztán átöltöztem és elindultam.
Kezdjük... mondta a műsorvezető Adrian Rodriguez

Az 1. kiválasztott az nem más mint: -Hugo
(nagy taps következett)
:) büszke vagyok rá.
A 2. az nem más mint: -Marimpia
:)
A 3. az nem lehet más mint: -Luna
(na őt utálom,féltékeny rám nagyon)
A 4. az pedig: -Mercedes 
Komolyan?? Húúú :D
Az 5. pedig: -Julia :)
A 6. nem más mint: Georgina
(Luna csicskája)
A 7.az:-Matteo
(Ő jó fej)
A 8. pedig: - Carol
(Az új lány)
Mercedes Espinosa: Teljesült az álmom! :)
Hugo mondta hogy ha akarom nálunk alszik...
Úgy is tett és történt egy s más... :D

FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése