Translate

2016. április 7., csütörtök

Megtudtam az igazat,és ez fáj... 1. évad 8. rész

Sziasztok folytatnám a sztorit,a következő rész pénteken jön ki.Szombaton és Vasárnap meg dupla részek lesznek. :) Ez alatt lesz szomorú rész és vidám is. :) Bye: Jocka,Amm jövőre franciát is fogok tanulni,a születési sztori velem is megtörtént nagyjából.

*Történt egy s más...*
FOLYTATJUK

Igazából csak annyi hogy beszélgettünk és mondta hogy ha bármi van csak szóljak neki.
Ma reggel anya zavart volt és félre hívott beszélni.
-Ideje megtudnod az igazat. mondta zavartan,és már szinte sírt...
Ezt nem értem... mondtam
-Nem mi vagyunk az igazi szüleid.
Mi?? kérdeztem összezavarodva
-Születésedkor beadtak téged nevelő szülőkhöz onnan én és apád örökbe fogadtunk téged.Nem tudtuk hogy mikor mondhatjuk el neked hogy ne fájjon annyira.
Ti 18 éven át hazudtatok nekem?Na jó hagyjatok békén...
Sírva elrohantam...
Elmentem ma a babával kórházba.
Azt mondta az orvos hogy van egy rossz híre,nekem nincs gyerekem,rosszul állapították meg.
Elnézést kértek majd elmentem.
Hugo megkérdezte hogy jól vagyok e?Én elmondtam neki mindent és megnyugtatott hogy nincs semmi baj,néha úgy érzem csak ő tud hatni rám.
Félretettem mindent és csak a forgatásra koncentráltam,már pont kezdtem elfelejteni mindent
de ekkor belépett anya.
-Bocsáss meg.
Miért tetted?
-Miattad...
Rendben megbocsájtok de nincs több hazugság.Igaz?
-Igen :) mondta majd elment.
Fokozódott bennem az izgalom...
Ma van a realyti középdöntője ma már csak 4 marad és ma is derül ki...
Én Jami-Lee Kriewitz-től a Ghost-ot énekeltem.
Feltették a weboldalra és indulhatott a szavazás.
2 óra elteltével lezárták.
A műsorvezető: Adrián belekezdett:
A legtöbb szavazatot 2 ember kapta: -Mercedes és Hugo. (tapsvihar tört ki) mi pedig boldogan felmentünk a színpadra. :)
A 2. legtöbb szavazatot: -Marimpia kapta.
És aki még biztosan benne lesz a top 4-ben az nem más mint: -Julia
Nagyon megörültünk :D
A nyertessel 1 videoklipet és 1 CD-t vesznek fel,és lesz turnéja,meg koncertje. Áhh.. és vihet magával 3 barátot + családot.
Mercedes Espinosa: A reality fotózásán. :)

Aztán mentem interjúra is. :D

Mercedes Espinosa: Interjúúúúú,át kellett öltöznöm. :( :D
Holnap lesz a szülinapom,ma mindenki olyan furcsa de m1. :D
Elővettem a naplómat és beleírtam a ma történteket.
Aztán elmentem letusolni és aludni.

3 megjegyzés: