Translate

2016. április 9., szombat

Megvan a reality nyertese... 1. évad 11. rész

Ma lesz a reality fináléja,ma hirdetik ki a győztest.
Lesz a nézőknek 4 órájuk szavazni a portálon.
De be is kell mennem most kezdődik.
-Az első fellépőnk az nem más mint: Marimpia. Mondta Adrián.
Marimpia a Weak Heart című számot énekelte,gyönyörű volt maga a szám és nagyon szépen előadta.
-És most következzen: Mercedes.
Én a One Last Time című számot énekeltem.
Viszonylag tetszett a többieknek is.
*4 óra múlva*
-Kérném hogy a két finalista: Mercedes és Marimpia fáradjanak a színpadra.
-A reality nyertese az nem más mint............... MARIMPIA!
-Köszönöm. Hálálkodott Marimpia.
-És most bejelentem hogy holnap indul a repülőgéped Franciaországba ott intézzük el a dolgaid,a turnék meg mindenhol lesznek.
-Hogy mi? Kérdezte meglepődve,mégis szomorúan.
Hogy mi? kérdeztem én is.
-Végre az egyik kis lúzer el megy és már csak 2 marad. Mondta Luna.
Jaja,persze,igazad van mint mindig. Helyeselt Georgina.
Szerelmem,Marimpia Franciaországba utazik.Mondtam sírva.
-Nyugalom,jobb lesz neki ott,és majd visszatér...
De mégis mikor,20 év múlva?
-Van egy ötletem.Te csak várj itt.

   HUGO VARGAS:

-Marimpia te el akarsz utazni?
-Nem.
-Akkor van egy ötletem.
-Mit szólnál ahhoz ha.....
-Ez csodás ötlet.

  MERCEDES ESPINOSA:

Adrián összehívott minket.
-Figyelem,bejelentést kell tennünk.
-Marimpia helyett Luna utazik Franciaországba.
Komolyan? kérdeztem örülve.
-Igen.
Húúú :D
-Luna minden álma ez volt,elviszi Georginát is.


Mercedes Espinosa: Boldog vagyok. :D

2 megjegyzés: