Translate

2016. április 24., vasárnap

Teljesült az álmom és a váratlan fordulat... 1. évad 15. rész

Most mi lesz? kérdeztem Hugo-t aggodalmaskodva...
-Semmi,azaz még nem tudok semmit,megkérdezzem?
Megtennéd? mosolyogtam
-Érted,bármit.
Oh,köszönöm életem.
-Nincs mit.
Hugo elment megkérdezni hogy akkor most mégis mi lesz.
-Azt mondták,semmi baj és hogy már kikerültük a légörvényt.Mosolygott.
Oké,megnyugodtam.Mosolyogtam,annyira szeretem...
Írtam eegy dalt ide hívnád Diegot?
-Aha.
Elővettem a gitárom.
Ekkor idejött Diego és Hugo.

 A zene én vagyok


Ha énekelek örülök,nevetek. (Mercedes)
Táncolni akarok,élvezni az egészet.
Mosolyogva nézni ahogy a legnagyobb félelmem is valóra válik.
A szerelmemet kifejezi egy dal. (Hugo)
Az az én dalom.
Ha felmegyek a színpadra,
szempárok ezrei engem néznek.
Legnagyobb félelmem hogy leblokkolok, (Mercedes)
de velem ez nem történhet meg mert ragyogni születtem.
A kamera rám figyel,az akció elindul,a szerelem beindul.
Érzem Ahogyan hozzám ér,a szerelmes pillantásait,
De nem érdekel mert én most a zenéért vagyok itt.
Ez olyan mámoros.
Beülök az autómba,emberek keresnek.
Üvöltenek értem,hogy mennyire szeretnek.
Ha meghallom a zenét akkor valami felvillanyoz ... (Hugo)
Mindezek alatt a barátaimmal,felmegyünk
a tettek mezejére a színpadra.
Én elgondolkozok ezen hisz együtt éltünk át,
minden élvezetes pillanatot.
És ennek itt és most vége örökre. (Mercedes)
A kamera rám figyel,az akció elindul,a szerelem beindul.
Érzem Ahogyan hozzám ér,a szerelmes pillantásait,
De nem érdekel mert én most a zenéért vagyok itt.

Ez olyan mámoros. (Közös)

Arra gondoltam hogy ez benne lehetne a sorozatban.
-Részemről oké,ez egy duett nem?
Igen.
-És kivel szeretnéd elénekelni?
Hugoval.
-Rendben,gyakoroljatok,még a mai részben benne lesz.
Itt a szöveg,az aláhúzott részt énekled te,az utolsó sor pedig közös.Mosolyogtam.
-Oké.Nézett szerelmesen a szemembe.
-Nagyon jó lett.
Köszönöm.Megcsókoltam.
-Ki írta ezt az a csodálatos dalt?Kérdezte Marimpia.
Én.
-Nagyon jó lett.Mosolygott Julia is.
-Skacok,leszállás.Szólt Adrián.
Rendben kapitány.Röhögtünk.
Itt vagyok Párizsban,ennél jobb már nem lehetne semmi,ma letudunk egy tánckoncertet,aztán egy Az álmom LIVE-ot aztán megyünk vissza Madridba.
Hiába spanyol vagyok még tudok tökéletesen franciául,magyarul,angolul és olaszul.
*A tánckoncert után*
-Ez tökéletes volt,minden pár kifogástalanul teljesített.Mondta Adrián.
-Az álmom LIVE-ra elhívtam Leilát és Sergiót is,de ők aztán mennek vissza.
-Sziasztok.Köszöntek.A legnagyobb sokk tárult elém Sergió ennek a kényes libának a kezét fogta.
Ti jártok?
-Igen.Mondták egyszerre.
Okés.
-Srácok,a színpadra.Mondta Adrián.
Röpke 2 óra alatt végeztünk is.
Nagyon jó volt a koncert,azt hiszem teljesült az álmom.
Mercedes Espinosa:A koncerten.Franciaország.<3





Ekkor viszont rosszul lettem,elkezdett nagyon fájni a hasam és összeestem.
-Szerelmem ébredj.Keltegetett Hugo.
Mi történt?
-Elájultál.
Ohh...
*6 hónap múlva*
Szerelmem nem bírom,mindjárt meghalok.
Nagyon fáj a hasam.
-Azonnal hívom a mentőket.
Kijöttek a mentők és bevittek engem és Hugo-t a kórházba.



Hugo Vargas:

Már itt vártam egy órája amikor kiszólt a nővér.
-Maga az apuka?
Tessék?
-A felesége jól van de mivel a gyermekek a 6.hónapban született 1 hétig még itt kéne maradniuk a gyerekeknek és az anyának is.
Rendben,köszönöm,ha Mercedes beleegyezik részemről semmi kifogásom ellene.
-Már bele is egyezett.

Mercedes Espinosa:

-Szia szerelmem.
Szia.
Ugye milyen szépek?
-Gyönyörűek mint az anyjuk.
És a nevük is szép Angeles és Adan Vargas.
Mercedes EspinosaGyermekeim,Angeles és Adan. <3 :)


                                         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése