Translate

2016. május 6., péntek

Megmenekültünk vagy mégsem? 1. évad 17. rész

Sziasztok,bocsi hogy nem írtam de hát,manapság nagyon elfoglalt vagyok,főleg így év vége felé.
Máskor nem lesz ilyen. Bye:Jocka

FOLYTATJUK!...

A hívásban ez állt:

"-Kedves Hugo úr és Mercedes kisasszony,gyermekük Adan Vargas súlyosan beteg volt,a műtétet elvégeztük,holnap értesítjük önöket,viszlát."
Értem,köszönöm. Motyogtam.
-Nyugi szerelmem,ne sírj Adan jól lesz.
Hugo megölelt és én visszaöleltem.
Köszönöm.
-Mégis mit?
Azt hogy vagy nekem. :)
Bekapcsoltam a TV-t és néztük az Amerikai Horror Story Hotelt :)
*reggel*
A csengőhangomra keltünk,felvettem a telefont:
"- Kedves szülők,a műtét sikeres volt Adan élete megmenekült ma már mehet is haza."
Köszönjük,viszlát.
-"Nincs mit,viszlát".
Annyira boldog vagyok,te?
-Értem.
*6 óra múlva*
Már érte mentünk Adan-ért.Úton vagyunk haza repülővel.
HANGOSBEMONDÓ:
-A következő megálló: SPANYOLORSZÁG-MADRID
Mercedes Espinosa: Végre boldog vagyok,a gyermekeim is jól vannak és épségben otthon vagyunk.

*3 hónap múlva*
A gyerekek jól vannak,a sorozat folytatódik kemény próbák vannak,Leila egy idegesítő kis dög...,Hugonak kijött az albumja,Kijött Hugonak és nekem a közös számunk aztán volt pár koncert...
Ennyi történt mind ez kevéske 3 hónap alatt. Ui.: Love Music Passión! <3 :)
Pár kép:
 Mercedes Espinosa: Hugo és én.<3 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése