Translate

2016. május 13., péntek

Megmenekültünk vagy mégsem? 2 1. évad 18. rész

Ma lesz egy rész,reggel indulok Romániába szóval addig nem hallotok felőlem.
EZ AZ ÉVADZÁRÓ RÉSZ,jövő héttől indul a 2. évad.


Mostanában annyira boldog vagyok,minden sikerül,próbák,turnék,koncertek,versenyek...
Adan már teljesen felépült és Angeles is jól van...
Bementünk a stúdióba és Sergió a csajával: Leilával csókolózott...
Sergió az a fiú barátom akire mindig számíthatok és egy kicsit tetszik is nekem,de ez mindegy...
Odajött hozzám beszélgetni.
-Szia Merci. :)
Szia.
Mizujs?
-Hát most minden oké.
Veled?
Velem is.
-Akkor jó. :)
Aha. :)
Úgy volt hogy találkozunk Hugoval a mosdóban,így odamentem.Azt mondta hogy most dolga van és majd később.
-Hol van Leila és Hugo? kérdezte Adrián...
-Merci,Sergió keressétek meg őket.
Odamentünk a mosdóhoz és amit láttunk... Leila és az én férjem,a gyermekeim apja csókolóztak!
Felpofoztam azt a szemetet és sírva kirohantam,Sergió is elég szomorú volt.
Megkértük Adriánt hogy had menjünk haza...,elengedett minket.
Sergióval hazamentünk,mert ugye 3-an lakunk egy házban.Azaz eddig így volt.
*3 óra múlva*
Találtam egy házat ahol lakhatunk.De ekkor kicsordult egy könnycsepp a szememből.
-Ne sírj,nem éri meg,mindkettő egy szemét állat,ez Leila célja volt gondolom én,most elérte... Mondta Sergió.
Ez a ház jó lesz?
-Igen.Nagyon szép,és ki is tudjuk fizetni.
Anyáéknak elmondtam a sztorit és elvittem magammal Sergiót és a 2 gyereket.
Ott aludtunk,az én szobámban,a karjaiban aludtam el,ő olyan tökéletes...
ő nem bánt meg,okos,tehetséges,kedves,tisztelettudó és nem enyeleg minden más lánnyal,
fogadni mernék rá hogy Hugo nem most elsőnek csalt meg...
*másnap*
Bementünk a stúdióba,Hugo félrehívott beszélni.Én is pont ezt akartam tenni,mert tisztázni akartam hogy VÉGE.
Idézem mit mondott: "-Tudom hogy összeházasodtunk és hogy gyerekeink is vannak és hogy Leilának is volt pasija,de én és Leila szeretjük egymást nem egyszer történt velünk ez meg az,emellett tegnap eljegyeztem.Ami köztünk volt szép volt,de már nincs,így tehát kérlek írd alá ezt."És elém nyújtott egy ezúttal valós válási papírt.
Ha ezt akarod.Mondtam én.Sírva.
És aláírtam.
El sem hiszem hogy mindennek most vége,de szerencsére mind a 2 gyerek maradhat nálam.
-Kedves munkatársak ma 2 embert búcsúztatni fogunk a stábból ez a 2 ember pedig: Hugo és Leila.Mondta Adrián.
Mi? kérdezte szinte egyszerre minden szereplő.
-Mivel Hugo és Leila jegyesek,ezért elutaznak Franciaországba és ott fognak élni.ÖRÖKRE.
-Nyugi nincs semmi baj,ölelt meg Sergió.Jött nyugtatni Marimpia és Julia is.
És ekkor olyan történt amire nem számítottam,Sergió megcsókolt,nagyon jól esett és visszacsókoltam.Igen megeshet szerelmes vagyok Sergióba.

Mercedes Espinosa:"Egy jó színész mindig tudja leplezni a bánatát." Bye Leila és Hugo boldog életet és HŰSÉGES szerelmet kívánok nektek,ami nekem nem adatott meg. :)


FOLYTATJUK...


5 megjegyzés: