Translate

2016. május 25., szerda

Szeretetre van szükségem... meg is kapom 2. évad 2. rész

Kész is a rész,a kövi szombaton. :)
Emellett a Fedeletta Fanfiction blogot kérlek kövessétek mert én terveztem a desinget és én szerkesztettem az előképet,és fogok be zenét rakni.
Na de akkor... ez egy kicsit rövid lesz,Leila dalát én írtam. :)

Ma reggel már Hugo karjaiban ébredtem,ha így belegondolok tegnap Sergióé-ban ma Hugoé-ban...
Mint valami lotyó... xD
De amúgy a helyemben mindenki ezt tette volna...
Holnap kezdetét veszi a turné,az úti cél a következő: Sevilla-Barcelona-MADRID-Argentína-Brazília-Párizs-Róma-Velence-Nyíregyháza-Budapest-Kijev-Bukarest-Jereván
Ezek közül Jerevánt,Sevillát,Budapestet és Nyíregyházát várom a legjobban,meg MADRIDOT BÁR AZ TERMÉSZETES.
*másnap*
Bepakoltál mindent,a gyerekeket elvitted anyáékhoz?
-Igen.
Akkor jó. :) Szeretlek.
-Én is. :)
Elindultunk a turnéra közben meghallgatta Adrián a többiek dalát,mindenki készen lett.
Első megállásunk Sevilla volt.
Vége lett a 2 órás turnénak...
Ilyen Leila új dala:

Érsz valamit Kezdd el,énekeld el hiszen ez a szenvedélyed. Kezdd el,táncold el hiszen ezt szereted. Ne csinálj olyat amit nem szeretsz, Az álmaidat kövesd mert te is érsz valamit. Ma többet érünk együtt,mert így jobbak vagyunk. Mindenki hozzátesz valamit. Mert mindenki jó valamiben. Énekelj,táncolj… Refr.: Ha nem érzed azt hogy tehetséges vagy akkor is csináld, Mert ez a szenvedélyed,ha szeretnéd,ha nem ezért vagy oda, Csak így érzed jól magad. Ez nem álom ez a valóság. A te valóságod,az én valóságom,mindenki valósága. Szeretetre van szükségem,amit a zene megad. Sajnálom,ez nekem így tökéletes. Sajnálom,ez nekem így megéri. Csináld ezt te is,fel kell áldozni néha pár dolgot, Például mások jó véleményét de az mit számít? Ez a szenvedélyed,ezért kell tenni,és akkor te leszel a legboldogabb ember.




Mercedes Espinosa: Még régen mikulás sapiban. :) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése