Translate

2016. május 23., hétfő

Visszatértek? 2. évad 1. rész

Sziasztok,ez a rész vidám lesz de vajon kik jönnek vissza Luna-Georgia vagy Leila-Hugo vagy mind2? Jocka

Ma reggel levegőre volt szükségem,pont ma egy éve hogy betettem a lábam a stúdióba és elkezdtünk forgatni,hogy megcsókolt Hugo,hogy Luna mennyire utált,hogy összejöttünk Hugoval,hogy 2. lettem a realityn és még oly sok dolog...És most itt vagyok,nem felejtettem még el Hugot és bizonyára ő sem engem...Nem akarok szenvedni,szeretem Sergiót de ő még szereti Leilát.
Sergió szeret engem de én még szeretem Hugot.Szóval ez bonyolult...
Bárcsak minden olyan lenne mint 1 hónappal ezelőtt,az úgy tökéletes volt.
Ez így nem jó,beszélek Sergióval.
Jó reggelt.
-Neked is.
Beszélnem kell veled.
-Én is mondani szeretnék valamit.
Kezdd te.
-Nem,te.
Hát oké.Nekem ez így nem megy,még szeretem Hugot,te szereted Leilát,szerintem szakítsunk de maradjunk barátok.
-Pont ugyanezt akartam mondani.
*2 óra múlva*
Bementünk a stúdióba,mert forgatás volt.
A forgatás és a próbák után bejelentett Adrián valamit.
-Merci lépj előre 2-őt.
Rendben.
-Hugo visszatért mert rájött hogy nem tud nélküled élni és hogy veled akar lenni,reméli hogy te is így érzel.
Így érzek... ekkor bejött Hugo és megcsókolt...
-De visszajött Sergióhoz Leila... és visszajött Luna és Georgia.
-Lányok...Sikítva odarohantam hozzájuk és megöleltem őket,elmeséltem nekik mindent.
*3 óra múlva*
Felbontattuk a válást.
A mostani házunk az enyém és a Hugoé lesz.
A régit megkapja Leila és Sergió.
Mintha minden kívánságom teljesülne...
A dalírós feladatba beszállt még a 4 ember.
Leila Lunának kell hogy dalt írjon.
Hugonak meg Georginának kell hogy dalt írjon.
Luna meg Georgina meg majd előadják.
Ma elő kell adnia a dalt Mercedesnek és Julianak.
Azaz Julia énekel.

Ma többen vagyunk

Ma többen vagyunk,

Eddig minden megérte, 
mert lagalább megismerhettelek téged.

Megérte az amit átéltünk,
az amit álmodtunk,
az amit elértünk.

Megérte, mert
megértettem,hogy 
minden történet egy ok
arra, hogy együtt legyünk,
higgyünk, mert
ez a hang a mi dalunk.

Ma sokan vagyunk,
Ma többen vagyunk,
Ma minden eddiginél többen vagyunk.
Tudok repülni!

Minden visszatér a kezdetekhez
Együtt, anélkül, hogy visszanéznénk.
Érezz, álmodj akárcsak én!
Éld át, ez ma a sorsod!
Tudod mi az igazság
ez a szíved ritmusa!
Tudod hogyan halld meg...
Az enyém mellett!

Az enyém mellett!

Tudom hogyan bízzam magamban:
ma már felfedeztem ki vagyok
a világ már majdnem tökéletes
és majdnem teljes, ez az én valóságom.
Nem félek, már tudom ki vagyok,
tudom mit keresek
és hova tartok.

Minden visszatér a kezdetekhez
Együtt, anélkül, hogy visszanéznénk.
Érezz, álmodj akárcsak én!
Éld át, ez ma a sorsod!
Tudod mi az igazság
ez a szíved ritmusa!
Tudod hogyan halld meg...
Az enyém mellett!

Minden visszatér a kezdetekhez
Együtt, anélkül, hogy visszanéznénk.
Érezz, álmodj akárcsak én!
Éld át!

Eddig minden megérte!

-Ez gyönyörű volt,ez bekerül a sorozatba,holnap halgassuk meg Marimpiáék dalát,azután Sergióékét,azután Lunáékét és azután Georgináékét. :)

Mercedes Espinosa: Újra együtt,szeretlek kicsim. <3 :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése