Translate

2016. május 21., szombat

Egy laza nap. 1.évad 20.rész ÉVADZÁRÓ!

Sziasztok,ez az évadzáró rész szóval az 1. évad utolsó része... :) Jocka



Reggel a szerelmem karjai közt ébredtem,és mivel már olyan régen írtam naplót így hát elkezdtem írni,leírtam az elmúlt hónapjaimat hogy megszülettek a gyerekek,hogy Adan beteg volt és hogy mit csinált Leila és Hugo,hogy hol élnek most,és hogy Sergió-val együtt vagyok.
Jó reggelt.Keltettem mosollyal az arcomon.
-Jó reggelt szerelmem.Erre a kijelentésre egy lágy csókot leheltem az ajkaira,aztán ő katonás rendbe vágta magát és ment csinálni reggelit,mert hogy én megetettem a gyerekeket meg a kutyámat és hogy ne terheljem túl magam,Istenem de szeretem őt. <3 :)
Megreggeliztünk,és én felhívtam Adriánt hogy had kapjunk szabadnapot mára Sergió-val,de mivel én a főszereplő szabadnapot kaptam,nélkülem nincs sorozat szóval mindenki megköszönheti nekem ezt a napot. :D
Na jó előtört belőlem az egoMerci. :D
Elterveztük Sergió-val hogy elmegyünk a vidámparkba,de hát ha a többiek is itthon ülnek akkor elhívtuk őket és mindenki jött velünk.
Annyira szeretem az óriáskereket,meg a hullámvasútat... Én Julia-val,a szerelmem pedig Marimpiá-val ült.
Este elmentünk egy kínai étterembe,kértűnk csípős-savanyú levest és szecsuáni csirkét tésztával és még kértünk egy-egy sárkánygyümölcsös topjoy-t.
Aztán úgy döntöttünk hülyéskedünk kicsit így miután elfogyasztottuk a kajánkat,és ki is fizettük,odamentünk vad idegenekhez és elkezdtük hogy "kérem csatlakozzanak az antiszoc lisztérzékeny csoportba facebookon,az antiszociális lisztérzékeny gyermekeket és felnőtteket támogatnánk vele és nem a krumplikat." :D
Imádom őket... <3 :D
-Szerelmem,ideje lenne hazamenni nem?
De,Hazavittük a lányokat,szerencsére nem kellett messzire menni mert egy panel lakásban laknak csak Julia a 3. míg Marimpia az 1. emeleten.
Aztán elmentünk a kicsikért anyáékhoz,aztán meg haza siettünk.
Megetettem a kicsiket aztán lefürödtünk Sergió-val és elmentünk aludni.
*másnap*
Szerelmem ébredj,menni kell a forgatásra.
-Oké. :)
Aztán megcsókolt.
Bent a forgatáson feladatokat kaptunk.
-A mai feladatban párban kell dolgozni.-mondta Adrián.
-Mercédes ír a kedves barátnőjének Julia-nak egy dalt aki majd elő fogja adni,Diego ír a legjobb barátjának Sergió-nak egy dalt aki szintén előadja.És bemutatnám az új szereplőt Florenziát neki kell
írnia egy dalt Marimpiának amit majd Florenzia elő is ad. :)
Aztán posztoltam egy képet a sorozat karakterem: Lucia oldalán... :)







Jövőhéten már a 2. évad veszi kezdetét.Bye Jocka. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése