Translate

2016. május 21., szombat

Barátság vagy szerelem... 1. évad 19. rész

Már múltkor kiraktam az előzetest hogy feszegessem az idegeket,de kezdődjék a sztori! :)


Megcsókolt és olyat éreztem amit eddig csak Hugonál...

Hát ez?
-Tudod nagyon tetszel nekem és... mondta Sergió
Nem kell semmit mondanod én is szeretlek téged. :)
-Komolyan? :)
Ühüm
-Szeretlek.
Én is. :)
-Te is mi? :D
Hát én is szeretlek téged. :)
És megöleltük egymást.
Jaj de romantikus... jött oda ugrándozva Julia és Marimpia,röhögve. :D
-Látom a 2 kis lúzer egymásra talált jött oda Leila és HUGO!!! röhögve.
-Jaja szerelmem,2 kis lúzer... mondta Hugo.
Én már a sírás határán voltam,amikor Sergió bevert egyet Hugonak és elküldte a ... ba Leilát.
Hugo visszavert... én erre elköszöntem a 2 kis szemétládától és mentem a szerelmem sebeit ápolgatni.
Aztán elmentem énekelni,ma van az utolsó forgatás amin ott vannak Leiláék...
Losing the Love-ot és akkor Sergió feljött és elkezdtünk közösen énekelni és elcsattant egy csók.
Hugo szúros tekintettel nézte a jelenetet,de ekkor a csaja felpofozta...
-Na m1 nekünk mennünk kell örülünk hogy megismerhettünk titeket. köszöntek el
Sziasztok,köszönt az egész stáb,ez annyira fáj...
Ha visszaemlékszem az elmúlt 1 évre egy kis senki voltam,aztán jelentkeztem ide,felvettek és jött Hugo akibe halálosan szerelmes voltam...most meg Sergiónál keresem a vigaszt,akibe szerelmes is vagyok de Hugo-t se felejtettem még el,sőt még érzek iránta valamit a csalódáson és a gyűlöleten kívűl...
*3 óra múlva*
Megnéztük a házat Sergió-val és nagyon szép volt 5 szobás +konyha,fürdő,mellék helyiség,nappali,dolgozószoba,csodálatos kert híddal és medence...
*2 nap múlva*
Megvettük a házat,egy kicsit messzebb van innen a stúdió de sebaj...
Imádom ezt a házat...
Hoztuk a 2 gyereket és a kutyámat.
Angeles-nek egy lila szobája,míg Adan-nak egy világoskék szobája van,2 szoba az enyém és a Sergió-é,a maradék 1 szoba pedig vendégszoba.
*másnap*
Ma megbeszéltük a csajokkal hogy csajos napot tartunk,voltunk plázába,mozizni,ruhát vásárolni,kozmetikusnál és masszőrnél.
Ha nem lenne itt nekem Marimpia és Julia én abba belehalnék.
Ők a világon a legeslegjobb barátnők. :)


Mercedes Espinosa:A mai nap csodás volt. :) :D

Én és a skacok. ;)

Sergió-val,szeretlek. <3 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése