Translate

2016. május 18., szerda

Barátság avagy szerelem... 1. évad 19. rész előzetes

Sziasztok megjöttem Romániából,tök jó volt de kezdődjék a sztori előzetese. :) Jocka


Megcsókolt és olyat éreztem amit eddig csak Hugonál...

Hát ez?
-Tudod nagyon tetszel nekem és... mondta Sergió
Nem kell semmit mondanod én is szeretlek téged. :)
-Komolyan? :)
Ühüm
-Szeretlek.
Én is. :)
-Te is mi? :D
Hát én is szeretlek téged. :)
És megöleltük egymást.
Jaj de romantikus... jött oda ugrándozva Julia és Marimpia,röhögve. :D
-Látom a 2 kis lúzer egymásra talált jött oda Leila és HUGO!!! röhögve.
-Jaja szerelmem,2 kis lúzer... mondta Hugo.
Én már a sírás határán voltam,amikor Sergió bevert egyet Hugonak és elküldte a ... ba Leilát.
Hugo visszavert... én erre elköszöntem a 2 kis szemétládától és mentem a szerelmem sebeit ápolgatni.
Aztán elmentem énekelni,ma van az utolsó forgatás amin ott vannak Leiláék...
A Losing the Love-ot és akkor Sergió feljött és elkezdtünk közösen énekelni és elcsattant egy csók.
Hugo szúros tekintettel nézte a jelenetet,de ekkor a csaja felpofozta...
-Na m1 nekünk mennünk kell örülünkök hogy megismerhettünk titeket. köszöntek el
Sziasztok,köszönt az egész stáb,ez annyira fáj...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése